Efter 6 dagar & 4 nätter...

... är jag äntligen hemma från sjukhuset!

Så passar på att uppdaterar lite nu eftersom jag har så svin ont i magen och tabletterna inte hjälpt än ;o
Men sånt är livet haha, idag har jag iallafall inte gjort så mycket, vaknade klockan 8 av att telefonen ringde och efter det gick jag upp till matsalen o åt frukost, inte världens goaste på sjukhus direkt menmen :P

de här levde jag med under dessa dar, fett störande att dra med sej vad man än skulle, hah ;)

puss !! ♥

gaaaash

hejsan tänkte bara uppdatera lite eftersom jag inte har något bättre för mig :)
Sitter här själv på sjukan nu och kollar på superhjältarna med min rumskamrat, haha !!
Min dag i övrigt har vart ganska jobbig med undersökningar och smärta men här finns underbara sköterskor som ger mig bra smärtlindring :)♥ Har även sluppit droppet vilket har vart grymt skönt.
Men ah imorgon kommer läkaren igen och vi ska bestämma vad som ska göras för så här ont vill jag inte ha ;(

Aja jag hoppas och tror iaf att jag e frisk till påsken som börjar  på fredag :) Börjar tröttna på att vara här nu, vill bara ut i det fina vädret ju ;D

puss på er :)♥

På sjukhuset

Mådde somsagt inte så bra igår så jag åkte till vårdcentralen och hon trodde att jag hade blindtarmsinflammation så hon skickade upp mej till akuten. Låg där ett tag och efter att läkaren vart där skickade hon upp mej till avdelning 62 där jag ligger nu !!

Har fortfarande svinont i magen men fick precis medicin så det är lite bättre nu, men aja kanske får komma hem idag ändå men de vet dem inte :o Men uppdaterar när jag kommit hem

sjuuk:,(

tjaa! :D

Är hemma från skolan idag, mår as dåligt faktiskt, ont i magen och annat skit !!
Aja ska iaf till doktorn snart och hoppas på att jag får nån medicin så det går över så jag kan käka godis och kolla lets dance ikväll :D

Annars händer la inte så mkt förutom att det är påsklov om en vecka (Y) & då får man påskägg :D:D haha !!
Nu ska jag nog gå och lägga mej och kolla vänner (:

puss

På Harrys för ett par veckor sen

free today!

heeej :)

idag ska jag vara ledig, wiiho :D ,assa inställda lektioner så det är hur härligt som helst :D
ligger här i min soffa och kollar på massa avsnitt av ph :P Nu tänkte jag snart gå upp och klä på mej och sminka mej för om typ 1 timme ska jah med mamma & simon till sjukhuset och hälsa på morfar efter hans knäoperation och så ska vi köpa med oss god fika också :D

Annars ska jag väl inte göra så mkt idag, men skriver mer imorrn :P

I ♥ D U B A I

Söndag 21/2
vi åkte då ifrån halmstad klockan halv 5 på morgonen, åkte då till malmö där vi tog tåget till Kastrup. Sen planet då till Wien, byta plan som gick till Dubai då ;) Den sista flygresan tog ca 5,5 timmar, haha åhh gud va rasylös jag var xd men vi fick ju massa gratis mat och dricka så då var det luungt :p sen så kom vi fram till pappas lägenhet ca klockan 11 på kvällen ( dubaitid) ! Han kom ut och mötte oss och så gick vi upp och snackade lite och käkade en pizza som han beställt. Efter nån timma somnade vi.

tidsfördriv på flygplatsen

min mat, stark kycklinggryta, haha as god ! :P

Dubais flygplats, med massa araber i såna långa klänningar xd coolt

Måndag 22/2

Vaknade vid 9 tiden atav att pappa stod i köket och gjorde frukost till oss, och plötsligt hör jag bara ett aj, och när jag går dit ser jag att han skärt sig på kökskniven så han fick åka till akuten och sy. Så det fanns inte så mycket för oss att göra så vi gick upp på pooltaket och solade och badade, najs :)  pappa kom typ tillbaka vid 2 tiden och då gick vi ner till stranden. På kvällen fixade vi oss och tog taxin in till ett ställe där dem serverade as goda revben, mmmmmmh as goda verkligen och sen beställde vi cheesecake och glass till efterrätt :D

poolen på taket

innan vi drog ut på kvällen ;)

cheesecake, mhhhhh

TISDAG 23/2

denna dagen spenderades på ett shopping mall någonstas i Dubai, kommer inte exakt ihåg vad de hette, men där inne låg iaf deras inomhus skidanläggning, as coolt verkligen. Vi gick där och shoppade sen åt vi en god lunch och efter det drog vi tillbaka hem och gick ner till stranden lite :D Efter stranden gick vi hem och fixade oss för att sedan gå ner till poolen och grilla as goda kycklingspett med några av pappas jobbarkompisar! (Y)

inomhus skidbacken :)

our lunch (Y)

Dubais underbara strand

ONSDAG 24/2

denna dagen kom jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men vi låg nog vid polen iaf och shoppade !:) Ah och sen så på kvällen beställde vi hem mat, jag beställde KFC & efter det åkte vi till något mall och kollade på avatar i 3D, as najs :D

shooooooooooooppiiing !!:D

beachen :)

bion var as cool där :P

TORSDAG 25/2

På dagen låg vi nog vid poolen och vid playan hela dan tror jag :D Sen gick vi hem, duschade och fixade oss :P sen gick vi ut på en marknad och shoppade lite, jag köpte ett glittrigt iphoneskal, haha as fiint :D Aja sen mötte vi pappas jobbarkompis som hette Gary, haha han var seriöst as roolig (Y) Vi gick iaf runt lite och sen gick vi till Hilton hotellet och åt mat :D När vi hade ätit klart och så så gick jag & Maria och kollade i lite affärer medans pappa, simon & gary gick upp till hans lägenhet :P & när vi va klara gick vi också upp dit och drack lite och snackade.

njutning på hög nivå :D

glitttttteeer (a)

utsikten från Garys lägenhet, fett najs :P

FREDAG 26/2

poolen idag i guess :P & sen på kvällen vare fredagsmyyyyyyyyys :D vi köpte massa indegridiense och gjorde tacos hemma, vi spelade kort, åt chips och kollade på lets dance och hade det allmänt super :D

pooldag ...

... med massa iskall läsk :D

kollade även på världens högsta byggnad (850 m) xd

LÖRDAG 27/2

Denna dagen var typ helt mulen men ändå varm såklart :D så efter att vi hade käkat frukost tog vi en taxi och åkte till marriott hotell :D as fint, 5 tjärnigt hotell :P När vi hade checkat in och packat upp gick vi upp till poolen på taket, badade lite, träffade pappas jobbarkompisar, drack läsk och käkade lite lunch :P Efter det gick jag och Maria till ett mall i närheten och shoppade loss i vår favvo affär splasch xD Aja gick väl därifrån vid 5 tiden och då fixade vi oss och gick upp till lounchen (stavning!?) och åt massa gott :D Vid 8 tiden gick vi över till ett annat mall och kollade lite och sen gick vi till nån pub och åt lite efterrätt och drack lite gott :P As braa dag verkligen :)

roofpool

marriotts sängar är världens bästa !:D

loungen :P

SÖNDAG 28/2

våår sista dag i världens coolsta land :,( haha men vi började med att checka ut från hotellet kl 12 och sen drog vi till pappas jobb och sedan hem till lägenheten. Efter en stund gick vi ner till stranden och jag och simon åkte parasailing, hur grymt häftigt som helst såg typ as mycker av Dubai, bla deras konstgjorda öar :P Bland de coolast jag gjort (: Vid 5 tiden gick vi tillbaks, duschade och packade. Vid 7 tiden beställde vi pizza så då satt vi framför tv:n och kollade på massa bra pogram. När vi käkat klart gick vi ut på marknaden en sista gång och även till ett mall :D SEn vare bara hem och chilla, dricka cola och titta tv och sen kom taxin o hämtade oss vid 12 på natten.

TAGGGGGA ! (Y)

flytvästar " check"

guuud va härligt detta va eller !? :P

sista bilden i Dubaii xD

Det har varit en underbar resa och jag har verkligen haft det as bra :D älskar verkligen DUBAI (L)

taack så jätte mkt pappa ! :D<3

dålig update

helo :)

har vart jätte dålig på att uppdatera de senaste veckorna men de beror på att jag bor hos mormor & morfar för tillfället eftersom vår toa renoveras. Och eftersom jag bor här har jag inte tillgång till mina bilder och så XD
men så fort jag kommer hem & internet e fixat kommer jag blogga ikapp, haha bland annat massa bilder från härliga Dubai (Y)

Har även under de senaste 2 veckorna planerat in 2 st solsemestrar i sommar, en med chicca och en med pappa och hela gänget, hahah kommer bli GREAT !

Aja idag har jag bara haft 2 lektioner, engelska & dans :) åhh bara älskar att dansa !
men nu ska jag dra och fika med mamma, mormor o morfar & ikväll blire handboll med sofie !:)♥

pusssshej :D

hejhopp

kom hem från Dubai igår vid 12 tiden på dagen, och fyfan va bra jag haft det. Sen då va jag med chicca och sen drog vi till dansen :)
Imorse var jag as trött så jag hoppade över skolan och tog en härlig sovmorgon och nu ska jag snart göra mej iordning och dra in till stan !!

lägger upp bilder från Dubai nån dag under veckan